شب برات ، برکات کی رات ، 103

شب برات ، برکات کی رات ،

اسلام آباد۔ شعبان الامت ، شب قدر ، مسلمانوں کے لئے عقیدت ، جوش اور خدائی برکات کی شب ملک بھر میں بدھ اور جمعرات کے درمیانی شب منائی جائے گی ، شعبان المعظم 14 ، 15 1441 ہجری (9 اپریل) ملک بھر میں لاک ڈاؤن کے درمیان۔

وفادار افراد سے کہا گیا ہے کہ وہ رات بھر اپنے گھروں میں خصوصی دعا پڑھیں تاکہ جان لیوا وائرس نہ پھیل سکے۔ حکومت اور محکمہ اوقاف نے کورونا وائرس کے پھیلاؤ سے بچنے کے لئے لوگوں کو مساجد میں مشترکہ نماز میں شرکت سے روکنے کی اطلاع پہلے ہی دے دی ہے۔
ممتاز علمائے کرام نے پہلے ہی ایک مذہبی فرمان جاری کیا تھا جس میں لوگوں سے کہا گیا تھا کہ وہ مساجد میں نماز کے لئے جانے سے گریز کریں۔ شب برات نعمتوں اور احتساب کی رات ہے جس میں اگلے سال کی زندگیوں ، اموات ، اور برکتوں کے بارے میں بڑے پیمانے پر فیصلے اللہ تعالی نے مسلمان کے عقیدے کے مطابق کیے ہیں۔

اس سال محفل الناعت سمیت اجتماعات کو پہلے ہی منسوخ کردیا گیا ہے اور مومنین سے ملک کی اتحاد ، خوشحالی ، اور سلامتی اور مہلک وائرس سے نجات کے لئے خصوصی دعائیں کرنے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

شب برات ، اللہ کی حمد کی رات ، رمضان المبارک کے روزے کے مقدس مہینے کے آغاز سے 15 دن پہلے منائی جاتی ہے۔

شب برات ، مسلمانوں کا ایک بہت بڑا فائدہ عرب دنیا میں لیلہ البرع’ یا لیلہ النصفی من شاغن کے نام سے جانا جاتا ہے۔

خصوصی نوافل ، تلاوت کلام پاک اور دیگر مختلف مذہبی رسومات لوگ اللہ تعالٰی کے فضل و کرم اور ان کے گناہوں کی معافی مانگتے ہیں۔ یہ ان کے گناہوں کی معافی مانگنے کے لئے اللہ کی دعا اور عبادت کی بہترین رات ہے اور اس موقع پر دنیا اور آخرت میں کامیابی کے حصول کے لئے اللہ تعالٰی کی رحمت ہے۔

اس کے علاوہ ، مومنین کو برکات اور رزق (روزگار) دینے کے فیصلے بھی کیے جاتے ہیں اور مومنین کی دعائیں جواب مل جاتی ہیں اور قبول ہوتی ہیں۔ مسلم عقائد کے مطابق شب برات وہ رات ہے جب اللہ تعالی اگلے سال کے امور کا اہتمام کرتا ہے۔ شب برات پر ، اللہ ان کے ماضی کے اعمال کو مدنظر رکھتے ہوئے آنے والے سال کے لئے اپنی تمام تخلیقات کی تقدیر لکھتا ہے۔

اسلامی عقائد کے مطابق اس رات کا اہم امتیاز یہ ہے کہ یہ 15 شعبان کی رات پڑتی ہے جس میں تمامکائنات میں پیدائش اور اموات آئندہ سال کے لئے “لوحِ محفوز” پر لکھی گئی ہیں۔

دینی اسکالرز کے مطابق ، اسلام میں کچھ راتیں ہیں ، جو اہمیت ، حرمت اور الہی عظمت کے ساتھ مقدس ہیںان میں سے ایک “لیلہ البرات” ہے۔

اگرچہ اسلامی نقطہ نظر میں ، ہر رات اور دن کی اپنی ایک اہمیت ہوتی ہے کچھ راتوں کی اضافی اہمیت ہوتی ہےشب برات ، لیلہ القدر ، شب معراج ، عاشورا اور عید کی دو راتوں کی غیر معمولی اہمیت تھی۔

شب برات کے موقع پر ، مسلمان یقین رکھتے ہیں ، اللہ تعالی انسانوں پر لاتعداد رحمتیں اور رحمتیں نازل فرماتا ہے۔ حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہ کے نزدیک “اللہ تعالٰی بنی نوع انسان کے لئے رحمت اور فضل کے دروازے کھول دیتا ہے ، دروازہ فجر کی نماز تک پوری رات کھلا رہتا ہے ،” جس میں وہ مغفرت کے طلبگار کو معاف کرتا ہے۔

میڈیا ، بشمول پرنٹ اور الیکٹرانک منصوبے کے موقع پر اپنے خصوصی تحریروں اور ایڈیشنوں کے ذریعے مقدس رات کی اہمیت کو اجاگر کرنے کے منصوبے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں