کورونا وائرس: پاکستان نے بڑے عوامی ڈیلنگ آفس ، کاروبار 15 دن کے لئے بند کردیئے ہیں 38

کورونا وائرس: پاکستان نے بڑے عوامی ڈیلنگ آفس ، کاروبار 15 دن کے لئے بند کردیئے ہیں

اسلام آباد۔ وزارت داخلہ نے کورونا وائرس کی وبا کے دوران احتیاطی اقدام کے طور پر آج (جمعہ) سے شروع ہونے والے کچھ بڑے عوامی ڈیلنگ دفاتر اور کاروبار کو 15 دن کے لئے بند رکھنے کا اعلان کیا ہے۔

وزارت داخلہ کے جاری کردہ ایک نوٹیفکیشن کے مطابق ، قومی ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) اور اس بیماری کے پھیلاؤ کی روک تھام کے لئے اقدامات کے طور پر ابتدائی طور پر 15 دن تک عوامی معاملات کے لئے پاسپورٹ دفاتر بند رہیں گے۔

وزارت نے متعلقہ حکام کو ہدایت کی کہ وہ مقامی افراد کے ساتھ ساتھ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں اور پاسپورٹ کے لئے جو کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈوں کی میعاد کی مدت میں توسیع کے لئے ضروری اقدامات کریں وہ بندش کی مدت میں ختم ہوسکتے ہیں۔

مزید برآں ، ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن آفس ، پراپرٹی ڈیلنگ آفس ، بیوٹی پارلر ، سیلون بھی اسی عرصے کے لئے قریب رہیں گے۔

وزارت نے ریستوراں اور شاپنگ مالز کو 2200 گھنٹوں تک تازہ ترین بند کرنے کی ہدایت بھی کی۔ تاہم ، ریستوراں اور کھانے پینے کی دکانوں کو مذکورہ وقت سے زیادہ اپنی فراہمی اور راستے سے متعلق خدمات جاری رکھنے کی اجازت ہوگی۔

سماجی دوری کے اقدامات کے ایک حصے کے طور پر ، وزارت نے اسی ملازمت کے لئے سرکاری ملازمین کے لئے ایک طریقہ کار کی منظوری دی جس میں تمام وزارتوں اور ڈویژنوں سے کہا گیا ہے کہ وہ اہم کام کے لئے اپنے عملے کی نشاندہی کریں اور دفتر میں اپنی موجودگی کو یقینی بنائیں۔

50 سال سے زیادہ عمر کے ملازمین کے ساتھ ساتھ ان لوگوں کو بھی جنہیں صحت سے متعلق چیلنجز کا سامنا کرنا پڑتا ہے انہیں گھر سے ہی کام کی اجازت دی جاسکتی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں