CPEC کے تمام منصوبے بروقت مکمل ہوں گے:وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی 38

CPEC کے تمام منصوبے بروقت مکمل ہوں گے:وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی

اسلام آباد – وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ چین اور پاکستان بیلٹ اینڈ روڈ انیشی ایٹو کے فلیگ شپ پروجیکٹ سی پی ای سی کی تعمیر کو آگے بڑھانے کے لئے پرعزم ہیں۔

ایک انٹرویو میں ، وزیر نے کہا کہ کورونا وائرس کے اثرات بہت محدود ہوں گے اور انہوں نے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ سی پی ای سی کے تحت مکمل ہونے والے تمام منصوبے وقت پر مکمل ہوجائیں گے۔

امریکہ اور افغان طالبان کے مابین امن معاہدے کے بارے میں ، انہوں نے کہا کہ پاکستان ہمیشہ ہی افغانستان میں قیام امن اور استحکام کے لئے حمایت کرتا رہا ہے۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان اس بات کی وکالت کر رہا ہے کہ افغان معاملے کو صرف مذاکرات کے ذریعے ہی حل کیا جاسکتا ہے اور اس مسئلے کا دیرپا تصفیہ سیاسی مذاکرات کے ذریعے ہی حاصل کیا جاسکتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اب یہ افغان حکومت کی ذمہ داری ہے کہ وہ سازگار ماحول پیدا کرنے اور معاہدے کو خط و جذبے کے مطابق نافذ کرنے کے لئے اپنا کردار ادا کرے۔

صدر ڈاکٹر عارف علوی کے چین کے موجودہ دورے کے بارے میں ، انہوں نے کہا کہ اس سے دونوں موسمی دوستوں اور آہنی بھائیوں کے مابین اعتماد اور باہمی تعاون کے تاریخی بندھن کو مزید تقویت ملے گی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں