وزیر اعظم عمران نے کاروبار اور روزگار کے مواقع پیدا کرنے کے لئے سیاحت کی صلاحیت کو بہتر بنانے کی ہدایت 172

وزیر اعظم عمران نے کاروبار اور روزگار کے مواقع پیدا کرنے کے لئے سیاحت کی صلاحیت کو بہتر بنانے کی ہدایت

اسلام آباد – وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ پاکستان میں سیاحت کی بہتات ہے اور اس شعبے کو فروغ دینے سے نہ صرف معیشت مضبوط ہوگی بلکہ کاروبار اور روزگار کے مواقع بھی پیدا ہوں گے۔

وزیر اعظم نے یہ بات ملک میں ماحول دوست سیاحت کے فروغ سے متعلق اسلام آباد میں ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہی۔انہوں نے ماحولیاتی ، قدرتی خوبصورتی اور مقامی قدروں اور روایات کو ملحوظ خاطر رکھتے ہوئے سیاحت کے فروغ کے بارے میں پالیسی وضع کرنے کی ہدایت کی۔نہوں نے شمالی علاقہ جات میں سیاحوں کی آمد کے موقع پر سہولیات کی فراہمی سے متعلق پیشگی پالیسی اور ضروری اقدامات مرتب کرنے کو کہا۔

اسلام آباد میں ملک کی شناخت کو اجاگر کرنے کے سلسلے میں ایک اور اعلی سطح کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے ، عمران خان نے انفارمیشن اینڈ براڈکاسٹنگ کے معاون خصوصی کو ہدایت کی کہ وہ قومی اور عالمی سطح پر پاکستان کی اصل شناخت اجاگر کرنے کے لئے کوششیں کریں۔جلاس کو بتایا گیا کہ موجودہ حکومت کے تحت سفارتی اور گھریلو محاذوں پر انجام پانے والی اہم کامیابیوں نے ملک کا وقار بلند کیا ہے۔اجلاس کو بریفنگ دی گئی کہ کئی عشروں کے بعد ، پاکستان کسی اور کی جنگ نہیں لڑ رہا ، بلکہ وہ دنیا میں امن کے فروغ کے لئے سرگرم کردار ادا کررہا ہے۔

افغانستان میں امن کی کوششوں میں کردار ، امت مسلمہ میں اتحاد کو فروغ دینے کی کوششیں ، سی پی ای سی کے ساتھ ملک اور خطے کی ترقی کے لئے چین کے ساتھ شراکت اور علاقائی امن کے لئے عالمی طاقتوں کا اعتراف بدلتے ہوئے پاکستان کی عکاسی کرتا ہے۔اجلاس کو بتایا گیا کہ موجودہ حکومت کی کوششوں کی وجہ سے ملکی معیشت ترقی کی راہ پر گامزن ہے۔وزیر اعظم عمران خان کے وژن کے مطابق ، ماضی میں جن امور کو نظرانداز کیا گیا تھا ان پر توجہ دی جارہی ہے۔ ریڈیو پاکستان کی خبر کے مطابق ، ان امور میں اسلامو فوبیا کے خلاف ماحولیات اور آواز اٹھانا شامل ہیں۔

ملکی تاریخ میں یہ پہلا موقع ہے جب پاکستان کے وزیر اعظم نے اقوام متحدہ (یو این) کے پلیٹ فارم پر منی لانڈرنگ کے خلاف آواز اٹھائی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں