ٹرمپ نے واضح کردیا پاکستان خود دہشت گردوں کے خلاف لڑرہا ہے، شاہ محمود قریشی 159

پاکستان کی موجودگی میں افغان امن معاہدے پر دستخط کیے جائیں گے۔ شاہ محمود قریشی

اسلام آباد – وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ پاکستان کی موجودگی میں افغان امن معاہدے پر دستخط ہوں گے۔

گذشتہ روز ملتان میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر خارجہ نے کہا کہ اسلام آباد ریاستہائے متحدہ امریکہ اور افغان طالبان کے مابین امن معاہدے کی کامیابی کے لئے پر امید ہے جس پر دوحہ میں 29 فروری کو دستخط کیے جائیں گے۔

پاکستان نے جنگ زدہ افغانستان میں امن کے قیام کے لئے امریکہ اور طالبان کو مذاکرات کی میز پر لانے کے لئے مخلصانہ کوششیں کیں ، قریشی نے کہا ، ملک نے ہمیشہ دنیا کو باور کرایا کہ افغان مسئلے کا کوئی فوجی حل نہیں ہے اور یہ بات صرف بات چیت کے ذریعے ہی ہوسکتی ہے۔ “امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے زلمے خلیل زاد کو افغانستان میں امن عمل کے لئے آگے بڑھنے کے لئے نامزد کیا ہے۔”

قریشی نے کہا کہ پاکستان نے بھی طالبان کو یہ سمجھایا کہ اس مسئلے کو صرف مذاکرات کے ذریعے ہی حل کیا جاسکتا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان کی خواہش ہے کہ دونوں فریق افغانستان میں امن کی منطقی منزل تک پہنچیں۔

انہوں نے کہا ، “کچھ طاقتیں افغانستان میں امن نہیں چاہتے ہیں اور وہ ملک میں بم دھماکوں کے ذریعے امن و امان کو خراب کرتے ہوئے امن عمل کے خلاف سازشیں کررہے ہیں ،” انہوں نے مزید کہا ، “ایسی طاقتیں خراب کرنے والے ہیں اور ان کے مذموم ڈیزائن کو ناکام بنانے اور ناکام بنانے کی ضرورت ہے۔ اختیارات ، “انہوں نے مزید کہا۔

قریشی نے یہ بھی بتایا کہ انٹرا افغان مذاکرات کے عمل پر کام جاری ہے۔

جب افغانستان میں امن قائم ہوگا تب دوبارہ تعمیر نو کا عمل شروع کیا جائے گا۔ پاکستان افغانستان کی تعمیر نو میں بھی حصہ لے گا۔قریشی کا یہ بیان امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو کے اعلان کے بعد سامنے آیا ہے جب ملک اور طالبان کے مابین معاہدہ 29 فروری 2020 کو ہوگا۔

“دوحہ میں امریکی مذاکرات کاروں نے افغانستان میں تشدد میں نمایاں اور ملک گیر کمی پر طالبان کے ساتھ سمجھوتہ کیا ہے۔ اس تفہیم کے کامیاب نفاذ کے بعد ، امریکی طالبان معاہدے پر دستخط کرنے کی امید ہے کہ ہم آگے بڑھیں گے۔ 29 فروری کو ہونے کے لئے دستخط کرنا ، “ان کے سعودی عرب کے دورے کے بعد پومپیو کا جمعہ کا بیان پڑھیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں