چین میں کورونا وائرس سے چار پاکستانی طلباء 'مکمل بازیاب' ہوئے 77

چین میں کورونا وائرس سے چار پاکستانی طلباء ‘مکمل بازیاب’ ہوئے

اسلام آباد – وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا نے بدھ کے روز اس بات کی تصدیق کی کہ چین میں کورون وائرس کی بیماری پیدا کرنے والے چار پاکستانی طلباء اب مکمل طور پر بازیاب ہو گئے ہیں۔

ڈاکٹر ظفر مرزا نے ایک بیان میں کہا ، بیماری سے صحت یاب ہونے کے بعد انہیں چین کے اسپتال سے فارغ کردیا گیا تھا۔انہوں نے مزید کہا کہ کورونا وائرس کے 98 فیصد تصدیق شدہ مریض مکمل طور پر بازیاب ہوئے ہیں۔انہوں نے کہا کہ پورے پاکستان میں کچھ لوگ اس وائرس کی نگرانی میں ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ان کے تمام ٹیسٹ منفی آئے۔ڈاکٹر ظفر مرزا نے بتایا کہ طبی ماہرین کی ٹیمیں چین سے آنے والے مسافروں کو حاصل کرنے اور ان کا مشاہدہ کرنے کے لئے ہوائی اڈوں پر موجود تھیں اور ابھی تک ایک بھی مشتبہ واقعے کا پتہ نہیں چل سکا۔

دریں اثنا ، وزیر اعظم عمران خان نے بدھ کے روز دفتر خارجہ اور سمندر پار پاکستانیوں کی وزارت کو ہدایات جاری کیں کہ وہون شہر میں پھنسے ہوئے پاکستانی طلبا کے لئے ہر ممکن تعاون کریں۔

وزیر اعظم نے ایک ٹویٹر پیغام میں کہا ، “میں نے ہمارے دفتر خارجہ اور سمندر پار وزارت خارجہ کو ہدایات جاری کیں کہ وہ ہمارے طلباء جو ووہان شہر میں پھنسے ہیں ان کے لئے ہر ممکن کوشش کریں۔”

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں