کامیاب جوان پروگرام: سیالکوٹ میں مقیم نوجوان آج قرض کے چیک وصول کریں گے 177

کامیاب جوان پروگرام: سیالکوٹ میں مقیم نوجوان آج قرض کے چیک وصول کریں گے

اسلام آباد – حکومت کے پرچم بردار کامیاب جوان پروجیکٹ کے تحت ، یوتھ انٹرپرینیورشپ اسکیم کے کامیاب درخواست دہندگان کے لئے قرض کے چیکوں کی تقسیم کا باضابطہ آغاز آج ہوگا۔
اس اسکیم کا مقصد پنجاب کے نوجوانوں پر توجہ مرکوز ہے تاکہ وہ کاروباری منصوبوں اور اقدامات کو آگے بڑھ سکیں۔وزیر اعظم یوتھ افیئرس پروگرام کے ایک سرکاری ذرائع نے منگل کو اے پی پی کو بتایا ، “یہ سیالکوٹ سے پروگرام کے کوالیفائروں میں نرم قرضوں کی تقسیم کے ساتھ پنجاب میں باضابطہ طور پرشروع کرے گا۔انہوں نے مزید کہا کہ یوتھ انٹرپرینیورشپ اسکیم کا آغاز ہی سندھ اور اسلام آباد میں ہوچکا ہے اور جلد ہی دیگر صوبوں کے نوجوانوں کو بھی اس منصوبے کے تحت مراعات یافتہ قرضے دئے جائیں گے۔

یوتھ انٹرپرینیورشپ اسکیم کو گذشتہ سال اکتوبر میں کمیاب جوان پروگرام کے بینر کے تحت لانچ کیا گیا تھا جس کے تحت نوجوانوں کے لئے ایک سو ارب روپے مختص کیے گئے تھے اور عملی کاروباری نظریات کے حامل افراد میں ایک لاکھ ایک لاکھ سے پانچ لاکھ تک کے قرض تقسیم کیے جائیں گے۔انہوں نے کہا کہ تقریبا 1. 13 لاکھ نوجوانوں نے قرض اسکیم کے لئے درخواست دی تھی ، اور ان میں سے 300،000 درخواستوں پر عملدرآمد نہیں کیا گیا تھا ، جو عمر کی حد سے زیادہ کے لئے درخواست دہندگان کے لئے مقرر کیا گیا ہے۔
انہوں نے کہا کہ کل 0.94 ملین درخواست دہندگان میں سے ، 833،422 مرد ، 160،506 خواتین اور 175 دیگر ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں