پاکستان نے پہلے ٹیسٹ میچ میں بنگلہ دیش کو اننگز ، 44 رنز سے شکست دی 33

پاکستان نے پہلے ٹیسٹ میچ میں بنگلہ دیش کو اننگز ، 44 رنز سے شکست دی

راولپنڈی۔ راولپنڈی کرکٹ اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے پہلے ٹیسٹ میں پاکستان نے پیر کو بنگلہ دیش کو اننگز اور 44 رنز سے شکست دے کر دو میچوں کی سیریز میں برتری حاصل کرلی۔

بنگلہ دیش نے چوتھے دن کا آغاز 126-6 پر کیا جس میں اننگز کی شکست سے بچنے کے لئے مزید 86 رنز درکار تھے۔ میچ کھلتے ہی دورہ کرنے والی ٹیم کی طرف سے مومن الحق اور نجم الحسن شانتو کریز پر موجود تھے لیکن بنگلہ دیش کے کھلاڑی قریب دو گھنٹے میں آؤٹ ہوگئے۔نسیم کو چار وکٹیں لینے پر مین آف دی میچ سے نوازا گیا ، جبکہ یاسر شاہ کو میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

دوسرا میچ 5 اپریل سے کراچی میں کھیلا جائے گا۔

پہلے ٹیسٹ کے تیسرے دن ، نسیم شاہ نے ٹیسٹ ہیٹ ٹرک کا دعوی کرنے والا اب تک کا سب سے کم عمر کھلاڑی بننے کا عالمی اعزاز اپنے نام کرلیا ، جب انہوں نے اتوار کے روز مسلسل بنگلہ دیش کے ذریعہ بنگلہ دیش کے تین بلے بازوں کو آؤٹ کیا۔پاکستانی فاسٹ بالر، جو اگلے ہفتے 17 سال کے ہو جاتے ہیں ، نجم الحسین ، تائجول اسلام اور محمود اللہ کو آؤٹ کیا کیونکہ بنگلہ دیش اپنی دوسری اننگز میں 124-5 رنز پر ڈھیر ہوگیا۔
میزبان نے نجمول کے خلاف ایل بی ڈبلیو کی اپیل کو مسترد کرنے کے بعد امپائر کے فیصلے پر نظرثانی کرنے کا انتخاب کیا اور اس کی تصدیق دوبارہ کردی گئی کہ گیند اسٹمپ پر پڑتی۔تائجول بھی ایل بی ڈبلیو ہوگئے اور محمود اللہ نے اگلی ہی گیند میں کنارے لگائے جب وسیم اکرم (دو بار) ، عبد الرزاق اور محمد سمیع کے بعد نسیم ایک ٹیسٹ ہیٹ ٹرک کا دعوی کرنے والا چوتھا پاکستانی بن گیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں