حریم فاروق دبئی میں پہلے پیسا ایوارڈز کی میزبانی کریں گے 48

حریم فاروق دبئی میں پہلے پیسا ایوارڈز کی میزبانی کریں گے

کراچی – مشہور ٹی وی اسٹار سہ پروڈیوسر حریم فاروق کو 7 فروری 2020 کو دبئی میں ہونے والے پہلے پاکستان انٹرنیشنل اسکرین ایوارڈ (پیسا) کے لئے ایک دلچسپ سولو پرفارمنس کے ساتھ میزبان کے طور پر اعلان کیا گیا ہے۔

2018 میں پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کی میزبانی کرنے والی پہلی خاتون سلیبریٹی بننے کے بعد ، اور مسلسل دو سال ہم ایوارڈز کی میزبانی کرنے کے بعد ، ہنر مند کھیل میں باصلاحیت اسٹار کوئی نیا نام نہیں ہے ، تاہم ، یہ پہلا موقع ہے جب حریم فاروق ہے۔ کسی ایوارڈ تقریب میں اسٹیج پر سولو کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے۔حریم فاروق ، جو اپنے اداکاری کے لئے بہترین اداکارہ کے زمرے میں بھی نامزد ہیں ، نے کہا ، “میں اس عظیم پلیٹ فارم کا حصہ بننے کے لئے واقعی بہت پرجوش ہوں ، اور مجھے یقین ہے کہ یہ پاکستانی تفریحی صنعت کے لئے ایک حیرت انگیز رات بننے والی ہے۔” فلم ہیرو مان جا۔ انہوں نے مزید کہا ، “پیسا نے ہماری فلم ہیرمانجا کو جو تسلیم کیا ہے اس سے مجھے بھی اعزاز حاصل ہے ، جو 5 ایوارڈ کیٹیگریز میں بھی نامزد ہے۔”

View this post on Instagram

Sundays are for sunshine ☀️

A post shared by Hareem Farooq (@hareemfarooq) on

پیسہ ایوارڈز 7 فروری 2020 کو دبئی کے کوکا کولا میدان میں ہونگے۔ حریم فاروق ایک معروف پاکستانی اداکارہ اور ماڈل ہیں جنہوں نے اپنے کیریئر کا آغاز تھیٹر ڈرامہ پونے 14 اگست اور آنگن تیراہ سے 2012 میں کیا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں