وزیر اعظم عمران کا کہنا ہے کہ معیشت صحیح راہ پر گامزن ہے ، پاکستان کے لئے اچھا وقت آنے والا ہے۔ 178

وزیر اعظم عمران کا کہنا ہے کہ معیشت صحیح راہ پر گامزن ہے ، پاکستان کے لئے اچھا وقت آنے والا ہے۔

ڈاؤوس – وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان کو صحیح معاشی راستے پر کھڑا کیا گیا ہے اور اس اعتماد کا اظہار کیا ہے کہ ملک کے لئے اچھا وقت آنے والا ہے۔
آج (جمعرات) کو ڈیووس میں پاکستان کے اجلاس میں ممتاز کاروباری شخصیات سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ ان کا وژن پاکستان کو ایک فلاحی ریاست میں تبدیل کرنا ہے اور اس میں جامع ترقی کو یقینی بنانا ہے جیسا کہ بانی باپ دادا نے تصور کیا ہے۔عمران خان نے کہا کہ موجودہ حکومت صنعتوں کی حوصلہ افزائی اور ترغیبات دے کر ان کی بحالی کے لئے رقم خرچ کررہی ہے۔ ہم صنعتی کو فروغ دینا چاہتے ہیں کیونکہ اس سے دولت پیدا ہوگی جو معاشرے کے ناقص طبقات پر رقم خرچ کرنے میں مددگار ہوگی۔انہوں نے سامعین کو آگاہ کیا کہ ہم نے ملک کا سب سے بڑا اور سب سے بڑا غربت مٹانے کے لئے پروگرام شروع کیا ہے جس کے لئے 190 ارب روپے مختص کیے گئے ہیں۔

ملک کو درپیش چیلنجوں کا ذکر کرتے ہوئے بدعنوانی ، زیادہ قرض اور اداروں کے انحطاط سمیت وزیر اعظم نے کہا کہ ان چیلنجوں کے باوجود ان کا اقتدار میں پہلا سال قابل ذکر رہا۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے جاریہ کھاتوں کے خسارے میں پینتیس فیصد کمی کی ہے جو ایک بہت بڑی کامیابی ہے۔ اب یہ کامیابی روپیہ کے استحکام ، بڑھتی ہوئی اسٹاک مارکیٹ اور غیر ملکی سرمایہ کاری میں بھی جھلکتی ہے۔انہوں نے کہا کہ اصلاحات کا عمل شروع کردیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اصلاحات کا عمل تکلیف دہ ہے اور تبدیلی لانے میں وقت درکار ہے لیکن انہوں نے کہا کہ ہم اس پر قائم رہیں گے جس میں ہمت ، سیاسی مرضی اور تنقید کا مقابلہ کرنا ہوگا۔
عمران خان نے کہا کہ ملک اپنے وسیع قدرتی وسائل کو دیکھتے ہوئے بہتری کی صلاحیت رکھتا ہے جن میں ریکو ڈک اور متحرک انسانی وسائل شامل ہیں۔ انہوں نے کہا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی ہمارا سب سے بڑا اثاثہ ہیں اور ہم ان کے واپس آنے کے لئے ماحول پیدا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں