وزیراعظم عمران خان اورامریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کی ورلڈ اکنامک فورم 2020 کے موقع پرملاقات،مسئلہ کشمیرپر بات 221

وزیراعظم عمران خان اورامریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کی ورلڈ اکنامک فورم 2020 کے موقع پرملاقات،مسئلہ کشمیرپر بات

وزیراعظم عمران خان اورامریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کی ورلڈ اکنامک فورم 2020 کے موقع پرملاقات،مسئلہ کشمیرپر بات
ڈاؤوس – وزیر اعظم عمران خان اور امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے منگل کے روز سوئٹزرلینڈ میں منعقدہ ورلڈ اکنامک فورم 2020 کے موقع پر اپنے وفد کے ہمراہ ایک اجلاس منعقد کیا۔
ملاقات کے دوران امریکی صدر نے کہا کہ وہ مقبوضہ کشمیر میں جاری مسئلہ کے بارے میں بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی سے بات کریں گے۔انہوں نے مزید کہا ، “پاکستان اور ہندوستان کے مابین جو کچھ ہورہا ہے… اگر ہم مدد کرسکتے ہیں تو ، ہم یقینا اس پر راضی ہوجائیں گے۔ ہم اسے قریب سے دیکھ رہے ہیں اور یہ میرے اعزاز کی بات ہے کہ یہ میرے دوست کے ساتھ ہے۔”

وزیر اعظم عمران نے کہا ، “پاک بھارت تنازعہ پاکستان میں ہمارے لئے بہت بڑا مسئلہ ہے اور ہم توقع کرتے ہیں کہ کشیدگی کو ختم کرنے میں امریکہ ہمیشہ اپنا کردار ادا کرے ، کیونکہ کوئی دوسرا ملک ایسا نہیں کرسکتا”۔افغان مسئلے کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، وزیر اعظم نے جنوبی ایشیائی خطے میں استحکام کو یقینی بنانے کے لئے کردار ادا کرنے کا عزم کیا۔ انہوں نے کہا: “خوش قسمتی سے ، امریکہ اور پاکستان افغانستان کے حوالے سے ایک ہی صفحے پر ہیں۔ ان کی حکومت اور طالبان کے مابین بات چیت ہو رہی ہے۔آخری بار ٹرمپ اور وزیر اعظم عمران نے 2019 میں ملاقات کی تھی جب امریکی صدر نے مسئلہ کشمیر کے حل کے لئے ثالث کا کردار ادا کرنے کا عزم کیا تھا۔ اس بیان کے بعد ہندوستان میں ایک جنون پیدا ہوگیا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں