کاپی رائٹس

www.hartazakhabar.com کے لئے رازداری کی پالیسی

اگر آپ کو مزید معلومات کی ضرورت ہے یا ہماری رازداری کی پالیسی کے بارے میں کوئی سوالات ہیں تو ، براہ کرم ہم سے ایڈمن@hartazakhabar.com پر ای میل کے ذریعے رابطہ کریں۔

www.hartazakhabar.com پر ، ہمارے زائرین کی رازداری ہمارے لئے انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔ رازداری کی اس پالیسی دستاویز میں www.hartazakhabar.com کے ذریعہ حاصل کردہ اور جمع کردہ ذاتی معلومات کی اقسام کا خاکہ پیش کیا گیا ہے اور اسے کس طرح استعمال کیا جاتا ہے۔

لاگ فائلیں
بہت ساری دیگر ویب سائٹس کی طرح ، www.hartazakhabar.com لاگ فائلوں کا استعمال کرتا ہے۔ لاگ فائلوں کے اندر موجود معلومات میں انٹرنیٹ پروٹوکول (آئی پی) ایڈریس ، براؤزر کی قسم ، انٹرنیٹ سروس پرووائڈر (آئی ایس پی) ، تاریخ / وقت کا ڈاک ٹکٹ ، حوالہ / خارج ہونے والے صفحات ، اور رجحانات کا تجزیہ کرنے کے لئے کلکس کی تعداد ، سائٹ کا انتظام ، صارف کی نقل و حرکت کا پتہ لگانا شامل ہے۔ سائٹ کے ارد گرد ، اور آبادیاتی معلومات جمع کریں۔ IP پتے ، اور ایسی دوسری معلومات کسی ایسی معلومات سے منسلک نہیں ہیں جو ذاتی طور پر قابل شناخت ہو۔

کوکیز اور ویب بیکنز
www.hartazakhabar.com زائرین کی ترجیحات کے بارے میں معلومات کو ذخیرہ کرنے ، صارف سے متعلق مخصوص معلومات کو ریکارڈ کرنے کے لئے صارف کے مخصوص معلومات کو ریکارڈ کرنے ، دیکھنے والوں کے براؤزر کی قسم یا دیگر معلومات پر مبنی ویب صفحہ کے مواد کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لئے کوکیز کا استعمال کرتا ہے جو زائرین اپنے براؤزر کے ذریعے بھیجتا ہے۔

ڈارٹ کلک ڈارٹ کوکی
. :: گوگل ، تیسری پارٹی کے فروش کی حیثیت سے ، www.hartazakhabar.com پر اشتہار پیش کرنے کیلئے کوکیز استعمال کرتا ہے۔
. :: گوگل کے ڈارٹ کوکی کے استعمال سے وہ صارفین کو ان کے www.hartazakhabar.com اور انٹرنیٹ پر موجود دیگر سائٹوں کے دورے پر مبنی اشتہارات پیش کرسکتے ہیں۔
. :: صارف درج ذیل URL پر گوگل اشتہار اور مواد کے نیٹ ورک کی رازداری کی پالیسی ملاحظہ کرکے ڈارٹ کوکی کے استعمال سے آپٹ آؤٹ کرسکتے ہیں – http://www.google.com/privacy_ads.html

ہمارے کچھ اشتہاری شراکت دار ہماری سائٹ پر کوکیز اور ویب بیکن استعمال کرسکتے ہیں۔ ہمارے اشتہاری شراکت داروں میں شامل ہیں ….
گوگل ایڈسینس

یہ تھرڈ پارٹی ایڈ اشتہار سرورز یا اشتہاری نیٹ ورک www.hartazakhabar.com پر ظاہر ہونے والے اشتہارات اور لنکوں میں ٹکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں جو براہ راست آپ کے براؤزرز کو بھیجتے ہیں۔ جب ایسا ہوتا ہے تو وہ خود بخود آپ کا IP پتہ وصول کرتے ہیں۔ دوسری ٹیکنالوجیز (جیسے کوکیز ، جاوا اسکرپٹ ، یا ویب بیکنز) تیسری پارٹی کے اشتہاری نیٹ ورکس کے ذریعہ ان کے اشتہارات کی تاثیر کی پیمائش کرنے کے ل and اور / یا آپ کے اشتہار کے مشمولات کو ذاتی بنائے جانے کے ل be استعمال ہوسکتی ہیں۔

www.hartazakhabar.com کو ان کوکیز تک رسائی یا ان پر کوئی کنٹرول نہیں ہے جو تیسرا فریق مشتھرین استعمال کرتے ہیں۔

آپ کو ان کے طریقوں سے متعلق مزید تفصیلی معلومات کے ساتھ ساتھ کچھ طریقوں سے آپٹ آؤٹ کرنے کا طریقہ کے بارے میں ہدایات کے ل these ان تیسری پارٹی کے اشتہار سرورز کی متعلقہ رازداری کی پالیسیوں سے مشورہ کرنا چاہئے۔ www.hartazakhabar.com رازداری کی پالیسی پر لاگو نہیں ہوتا ہے ، اور ہم ایسے دوسرے مشتہرین یا ویب سائٹوں کی سرگرمیوں کو کنٹرول نہیں کرسکتے ہیں۔

اگر آپ کوکیز کو غیر فعال کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ اپنے انفرادی براؤزر کے اختیارات کے ذریعہ ایسا کرسکتے ہیں۔ مخصوص ویب براؤزرز کے ساتھ کوکی مینجمنٹ کے بارے میں مزید مفصل معلومات براؤزر سے متعلقہ ویب سائٹوں پر مل سکتی ہیں۔